DGBuss:Support

Fra DataGrafikk
Hopp til navigeringHopp til søk


Har du spørsmål eller problemer, anbefaler vi å sende en epost med henvendelsen til support@datagrafikk.no.

Beskriv problemet, dokumenter gjerne med skjermbilder, eller vedlegg f.eks. form av eksportfiler. Om du samtidig beskriver graden av hastverk, hjelper du oss!

Les vår Personvernerklæring om hvordan dine personopplysninger blir behandlet.

Dersom du har ytterligere opplysninger eller skal svare på våre henvendelser i saken, trykk på svar eller sørg for at vår support-tag følger med i emne-feltet; F.eks. "[#DG07765] DGBuss: Trenger hjelp til å logge på". Derved blir alle henvendelser i saken samlet under dette saksnummeret og det er enklere for oss å sørge for riktig oppfølging.

Om saken løser seg av seg selv, eller evt etter tips fra oss, setter vi pris på en ekstra epost der du beskriver om saken er løst, uaktuell el.l. - så kan vi avslutte saken i supportsystemet.

Saker som krever øyeblikkelig oppfølging

Innkomne saker blir behandlet og besvart fortløpende i vår kontortid: hverdager mellom 08:00 og 16:00.

Dersom saken krever øyeblikkelig oppfølgning, vil vi be om at du følger opp ved å ringe oss på 55 11 25 00.

Utenfor arbeidstid eller om vi er opptatt og ikke svarer i arbeidstiden, kan man velge «Sett over til vakttelefon».

Tilgang til kundens systemer

For å yte best mulig support benytter DataGrafikk TeamViewer for å fjernstyre kundens systemer. Vi har en egen lenke for å starte fjernsupport på våre nettsider.

Tilgang til DataGrafikk sitt supportsystem

Etter avtale kan kunder få tilgang til DataGrafikk sitt support system for å melde inn saker eller se på status på innmeldte saker. For pålogging kontakt support@datagrafikk.no.


Eksempel på support forespørsel med kvittering

DGBSupport.png


DGBSupportSvar.png