DGBuss:Support: Forskjell mellom sideversjoner
Linje 20: | Linje 20: | ||
Innkomne saker blir behandlet og besvart fortløpende i vår kontortid: hverdager mellom 08:00 og 16:00. | Innkomne saker blir behandlet og besvart fortløpende i vår kontortid: hverdager mellom 08:00 og 16:00. | ||
Dersom saken krever øyeblikkelig oppfølgning, vil vi be om at du følger opp ved å ringe oss på 55 11 25 00. | Dersom saken krever øyeblikkelig oppfølgning, vil vi be om at du følger opp ved å ringe oss på 55 11 25 00. | ||
Utenfor arbeidstid eller om vi er opptatt og ikke svarer i arbeidstiden, kan man velge «Sett over til vakttelefon». | Utenfor arbeidstid eller om vi er opptatt og ikke svarer i arbeidstiden, kan man velge «Sett over til vakttelefon». |
Sideversjonen fra 21. mar. 2019 kl. 08:21
Har du spørsmål eller problemer, anbefaler vi å sende en epost med henvendelsen til [email protected].
Beskriv problemet, dokumenter gjerne med skjermbilder, eller vedlegg f.eks. form av eksportfiler.
Om du samtidig beskriver graden av hastverk, hjelper du oss!
F.eks. slik:
Der vil du få en kvittering med saksnummer:
Dersom du har ytterligere opplysninger eller skal svare på våre henvendelser i saken, trykk på svar eller sørg for at vår support-tag følger med i emne-feltet; F.eks. "[#DG07765] DGBuss: Trenger hjelp til å logge på". Derved blir alle henvendelser i saken samlet under dette saksnummeret og det er enklere for oss å sørge for riktig oppfølging.
Om saken løser seg av seg selv, eller evt etter tips fra oss, setter vi pris på en ekstra epost der du beskriver om saken er løst, uaktuell el.l. - så kan vi avslutte saken i supportsystemet.
Saker som krever øyeblikkelig oppfølging
Innkomne saker blir behandlet og besvart fortløpende i vår kontortid: hverdager mellom 08:00 og 16:00.
Dersom saken krever øyeblikkelig oppfølgning, vil vi be om at du følger opp ved å ringe oss på 55 11 25 00.
Utenfor arbeidstid eller om vi er opptatt og ikke svarer i arbeidstiden, kan man velge «Sett over til vakttelefon».